duminică, 15 februarie 2015

Desenul Favorit

Vreau sa vorbim si despre desenul meu animat favorit "Pokemon" .Dupa atata timp daca mai crede-ti inca nu am uitat actiunea sau personajele.Pot spune din inima ca Ash era personajul meu favorit din toate desenele animate din aceea vreme si nu numai.Nici pana in ziua de azi nu am gasit un personaj care sa ma atraga mai mult din punct de vedere al complexitatii acestuia ( urmarind si alte desene animate de-a lungul timpului). Din amintirile mele Ash era un baiat de 10 ani,caruia ii placeau nespus de mult Pokemonii,iar favoritul acestuia era Pikachu,acest personaj avea o inima mare si dorea sa ajunga Maestru Pokemon.Acesta avea ca adversari in desen pe Echipa Racheta,dar si pe Gary (daca nu ma insel acesta era cel mai de temut rival al sau). Imi aduc vag aminte ca desenul animat "Pokemon" a fost lansat in anul 1964 de Satoshi Tajiri si Nintendo(documentandu-ma putin mai tarziu),Desenul a avut un succes enorm si ar fi pacat sa nu il impartasiti copiilor dumneavoastra.Nu este un simplu desen animat,din acest desen animat putem desprinde multiple lectii de viata care au un impact foarte puternic asupra coopiilor.Eu unul vi-l recomand din suflet si as dorii sa traiti si voi copii din ziua de azi,ce am trait eu cand eram de varsta voastra urmarind toate aceste desene animate uimitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu